-tentang-page-zara-aqeela-

)( kehidupan adalah sebuah cerita untuk dikongsi bersama...kita berhak memilih bagaimana ianya patut dikongsi...dan di sini kita berkongsi cerita kehidupan dalam sebuah penulisan )(

Thursday

..:: Nota Hati : Berikan Peluang ::..

airmataku
mohon sebuah pengertian
airmataku
minta secebis kasihan
untuk dia gugur
untuk dia jatuh
airmataku rayu simpati
airmataku harap perhatian
untuk dia keluar
untuk dia berudara
airmataku terlalu sarat
perasaanku sudah padat

tuhan
aku tak mampu lagi
tuhan
aku tak kuat lagi
menyimpan kesakitan yang hebat
menyorok kelukaan yang berat

tuhan berikan peluang aku menangis
tuhan berikan peluang aku menangis
tuhan berikan peluang aku menangis

berikan aku sedikit ruang keizinan
melepaskan kelelahan yang cuba aku simpan

aku ingin menangis tuhan dalam pelukan
aku ingin menangis tuhan dalam dakapan
keredhaan dan kecintaan
dari Kamu tuhanku

~zara aqeela~

No comments: