-tentang-page-zara-aqeela-

)( kehidupan adalah sebuah cerita untuk dikongsi bersama...kita berhak memilih bagaimana ianya patut dikongsi...dan di sini kita berkongsi cerita kehidupan dalam sebuah penulisan )(

Thursday

..:: Nota Hati : Tidak Seperti Itu ::..

bangun di setiap hari baru dengan harapan yang besar...susah sebenarnya untuk aku lakukan...
lena di setiap penutup hari dengan helaan nafas lega...sukar realitinya untuk aku lalui...

siapa yang faham?
siapa yang tahu?
TAK ADA
kecuali DIA

mengukir senyuman setiap kali bersentuh bahu...payah untuk aku lakukan
memberi tumpuan untuk setiap butir pertuturan...sakit untuk aku terjemahkan

ada ke tempat sembunyi?
ada ke masa melarikan diri?
TAK ADA
kecuali REDHA

Tuhan
hati ini terlalu sakit
Tuhan
otak ini terlalu perit

mencari kekuatan yang masih tidak ada
mencari ketabahan yang sebenarnya belum muncul tiba

Tuhan
tolonglah aku
Tuhan
tolonglah hambaMu
Tuhan
sungguh aku merayu

~zara aqeela~

No comments: