-tentang-page-zara-aqeela-

)( kehidupan adalah sebuah cerita untuk dikongsi bersama...kita berhak memilih bagaimana ianya patut dikongsi...dan di sini kita berkongsi cerita kehidupan dalam sebuah penulisan )(

Tuesday

..:: Nota Hati : Tuhan Tidak Layakkah Aku ::..

semalam...
ada dia membuat aku ketawa...
semalam...
ada dia membuat aku gelisah...
semalam ada rindu
semalam ada sayang
dalam bicara dia dan aku

Tuhan
tidak layakkah aku untuk dia
tidak serasikah kami jika bersama
tidak sesuaikah aku sebagai temannya
tidak padankah aku berada di sebelahnya

Tuhan
Kau yang memberi pinjam kepadaku
kemanisan 
keindahan
senyuman
dan kegirangan

tapi Tuhan
bolehkah aku meminta lagi
untuk kebahagian yang baru bermula ini
berpanjangan dan berterusan
tanpa ada kesakitan begini

atau sebenarnya Tuhan
aku tidak layak untuk itu

jawablah Tuhan
tidak layakkah aku

~zara aqeela~

No comments: