-tentang-page-zara-aqeela-

)( kehidupan adalah sebuah cerita untuk dikongsi bersama...kita berhak memilih bagaimana ianya patut dikongsi...dan di sini kita berkongsi cerita kehidupan dalam sebuah penulisan )(

Tuesday

)( Jangan Berhenti Mencintai Aku )(

cerita ni aku buat memang penuh dengan perasaan...dan setiap kali aku menulis aku terbawa-bawa dalam dunia Nur Ameena...
siapa Nur Ameena? sorry ini bukan dari cerita atau filem Nur Kasih yang menjadi fenomena satu ketika dulu...
in fact, manuskrip aku dah separuh jalan masa drama bersiri Nur Ameena baru slot pertama ditayangkan kat TV3...aku pun hampir-hampir putus asa and kecewa gak sebab sama plak wataknya...
but then, instead of aku kecewa baiklah aku meneruskan penulisan aku dan alhamdulillah aku berjaya menyudahkan manuskrip ni...
apa yang menarik?

hahaha

u all kenalah follow
Jangan Berhenti Mencintai Aku

~zara aqeela~

No comments: